כל אדם ממוצע נחשף למספר רב של פרסומות ומסרים אחרים לאורך היום. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי באמצעי התקשורת כמו טלוויזיה, רדיו וגם עיתונים ואמצעי נוסף חשוב מאוד הוא שלטי הרחוב, החוצות והפרסום בתוך מבנים. בניגוד לשאר אמצעי הפרסום, שלטים הם סטאטיים ולא נמצאים באותו מעמד של אמצעי הפרסום האחרים. כאן צריך להוסיף ולומר שעם הזמן התפתחה הטכנולוגיה וכיום כבר יש שלטי פרסום שמתחרים בצורה נחושה מאוד באמצעי התקשורת ומדובר בשלטים מוארים.
שלטים מוארים, כשמם כן הם – שלטים בעלי גופי תאורה עצמאיים. מכיוון שלא פשוט לזכות בתשומת ליבו של עובר אורח, של לקוח פוטנציאלי ואם כבר רוצים לעשות זאת, צריך להבהב מולו, להאיר את דרכו. שלטי הפרסום המוארים באופן חד משמעי מסבים את תשומת לב האנשים. השלטים המוארים יכולים להיות שלטים רגילים שעליהם מכוונים פנסים בעלי עצמה שמעניקים לכל שלט יכולת נראות גם בלילה החשוך, או לחילופין שלטי ניאון מהבהבים. השלטים הללו יכולים להעביר את המסר על ידי משחקי תאורה על הכיתוב או הלוגו (וגם התמונה) והבהוב השלטים אל מול עיני העוברים והשבים יכול בקלות רבה לתפוס את תשומת הלב.
סוגי התאורה הם שונים ומגוונים וכאשר רוצים להשקיע בשלט מואר, יש להבין מהו סוגי התאורה כדי להחליט על המתאים ביותר. ניתן להאיר שלטים רגילים בתוך מסגרת אלומיניום, פרספקס ועוד עם גופי תאורה של לדים, פלורוצנט, פרוג'קטורים וכיוצא בזה. הבחירה המקדימה באופן התאורה היא משמעותית, משום שמדובר בהבדלי תאורה שיכולים להתאים לחלל מסוים אך לא לחלל אחר וכמובן שהמחיר תמיד יכול להשתנות בהתאם לדרישות הטכנולוגיות.
להאיר שלטים זו כבר כמעט לא שאלה, משום שהצורך ידוע והיכולת של שלט מואר להציג את המסר, את העסק וכל מה שנדרש השלט לבצע, ברורה. כעת נותר רק להחליט באיזו דרך בדיוק רוצים לבצע את העבודה, מה יהיה הגודל והיכן ימוקם השלט. על השאלות הללו ניתן להתייעץ עם מומחים בתחום ואנשי המקצוע בחברה. הידע והניסיון יעזרו מאוד לקבל את ההחלטה הנכונה ולפרסם כמו שצריך.